Wednesday, November 30, 2011

Pembantu Rumah Lari

Hidayati Basri
"Help... maid lari.. siapalah yg nak tengok budak2 ni masa cuti sekolah ni.. cuti tahun tinggal 2 hari.. Yg risau anak2 special ni... tak boleh berdikari lagi..."


Zamri Tembol atoiii

Khabir Ghazali ‎'seseorang' kena berkorban tu...

Anis Safraz Bt Ahmad
bila larinya tu kak.dah lama ke pakai dia.hampeh btl

Syahirah Omar sampainya hati dia boleh lari..:(

Hidayati Basri Pagi tadi pkl 11am..Bulan Nov cukup setahun baru renew permit.Bibik ni ada suami di Jambi tapi lari ikut pak wa disini. Ingatkan ambil yg 40an tak miang ..

Hazim siap tanya kenapa bibik lari .. dia tak suka saya ke..

Anis Safraz Bt Ahmad
bdk2 tu sedar x? anak2 akak dah bsrkan.agak2 boleh tinggal x? akak call every one hour

Noradilah Abdullah sama je la...

Ery Kumagai oh my...haih..diorg ni

Rosmarlina Binti Abd Gani aduh parah ni...sabar ya kak.....

Mie Ahmad Kuat larinya tu lg 2 th blh msk sukan sea wakil indon....

Hidayati Basri betul tu Mie .. he he he .. besok ambik cuti emergency.. Hazim cakap mama tak payah kerja lagi lah.. Adoi! Dah kira dah ..tak cukup belanja .. duit social skill terapi, duit yuran Nasom Inclusion.. duit tuition 1 to 1 (semua utk 2 org).. Anak yg normal lagi 2 org.. Tak cukup.. memang tak cukup..

Ery Kumagai semoga dipermudahkan ya kak..sy pernah kena mcm tu, masa tu ank sy baby lg. maid lari awal subuh, nasib baik masa sy ada kt umah

Noradilah Abdullah
kak yati, paham sangat. bukan mudah keputusan berhenti kerja...Dr Hasnah pernah cakap kat dila, selagi u boleh kerja u jangan berhenti.

Rujukan: Autisma.my

No comments:

Post a Comment

Tempah IKLAN anda di sini

IKLAN
IKLAN
IKLAN
IKLAN
Advertise Now!