Saturday, June 30, 2012

Makanlah anakku

Rasa sedih. bile baca nasib anak2 istimewa atau anak2 yg ada penyakit berat tetapi tidak dapat pendidikan atau rawatan sewajarnya hanya kerana ibu bapa tidak mempunyai pendidikan yang mencukupi ataupun kewangan yang mencukupi untuk buat aper yang patut.


Kadang2 aku cakap kat danial...walaupun aku tau danial tak paham...terutama waktu dia tak nak makan supplement. 'Danial, supplement ni untuk bantu Danial jadi lagi pandai.


Alhamdullillah, mama masih ada duit untuk belikan supplement untuk Danial. kat luar tu, ada ramai tau budak2 istimewa macam Danial yang tak dapat aper2 pasal mak bapak dia tak mampu atau tak tau apa nak buat.' hakikat yang sedih.


Hanya anak2 istimewa yang ibu bapa mereka mampu dari segi kewangan sahaja yang mampu naik sampai ke atas.... kalaulah aku ni ada kemampuan untuk membantu...malangnya, anak sendiri pun ippai ippai...bak kata orang jepun.


Alhamdullillah. dan mungkin rezeki anak2 ini bukan di dunia. tetapi di syurga.

kalau nye. anak2 ini lagi bertuah dari aku. sesungguhnya ALLAH itu lagi Maha Mengetahui.






Sumber: Sufi Norhany

No comments:

Post a Comment

Tempah IKLAN anda di sini

IKLAN
IKLAN
IKLAN
IKLAN
Advertise Now!