Thursday, April 11, 2013

RM100,000 untuk kelas Pendidikan Khas

Manifesto BN untuk PRU13 semalam... JIKA BN menang....PM berjanji akan memperuntukkan RM100,000.00 setahun kepada sekolah2 yang mempunyai Kelas Pendidikan Khas.
KOMEN RAKAN2 KAA

Jamilah Mat Hassan jgn byk birokrasi sudahla.........peruntukan dah ok tpi saluran tak sampai.tersekat di tengah_tengah.parent juga kena bgi.salur kena betulnyer.terutama utk anak istimewa.jgn dianak tirikan

Tea Cha Hai Hairiah setuju...dengan itu adalah baik jawatan kuasa ibubapa dan guru PPKI bekerjasama

Baizurah Shamsul baru sekarang nak ingat... sepatutnya dari dahulu lagi....

Normala Sahari Alhamdulilah

Normazura Zura alhamdulilah.....

Hafiezah Sulaiman 100,000 je?bape banyak satu sekolah akan dpt?dlm budget tahun lpas,program permata je leh dpt 11 bilion..

Onezawa Syah Anak aku dah sekolah dkt PPKi lbh 4 thn...
Cantik bangunan lg zaman aku sekolah awal 80an dulu...
Baru perasan ke dekat M'sia ni ada sek kanak2 istimewa...
Yeeelahh seblm ni kerja2 kebajikan byk yg dibuat oleh Nasom,Kiwanis dan NGO...! Tu yg byk trlepas kt Permata... (Ini Kali Lah)

Onezawa Syah Opsss lupa nak bg tau!!!
Zaman 80an aku sek kat Methodist Tg Malim...
Zaman anak aku 2013 @ sek dkt P.J (lmbh kelang lg)

Zodiak Aquarius Sek ank saya sek 6 dmnsara..
Lg sedey:-),nk cat sek n baiki pintu pagar,minta duit pibg,bayangkan yuran pibg byr satu thn rm50
Bkn ke under kerajaan ade da pruntukn utk sek kn?:-) is not prejudgemental..Cuma nk tahu;-)))

Piah Epit Alhamdulillah...kerjasama antara ibu bapa amat di perlukan untuk memperkasakan sekolah...

Ariati Atie Jgn bnyk komen...bersyukur je..

Zodiak Aquarius Kita as a parents n cikgu2,hv to voice out..apa spatunya prntukan yg boley dpt..utk generasi ank2 kita..we have a choice..
Kita berhak bsuara..
Is not complaining..hak yg spatutnya..duit bkn sgl2nya..Tp duit kprluan ...Amanah itu pnting:-))

2 comments:

  1. Tak tahulah nak cakap mcmana lagi...harap-harap duit yg dijanji tu masuk ke 'saluran yang betul' dan bukan sebaliknya. Memang kebanyakan sekolah mengharapkan duit PIBG untuk buat aktiviti sekolah, beli kertas photostat dan lain-lain sebab 'duit dari langit' lambat turun.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. asal digunakan untuk anak2 istimewa ini.. bukan kegunaan yg lain..

    ReplyDelete

Tempah IKLAN anda di sini

IKLAN
IKLAN
IKLAN
IKLAN
Advertise Now!