Monday, July 28, 2014

Jeri Quotient bantu anak belajar

Saya mendidik pelajar sekolah selama 23 tahun dan melihat berbagai karektor dan minda pelajar. 

Banyak kaedah yang saya cuba untuk memberi pendidikan menyeluruh dari empat aspek iaitu Jasmani, Emosi, Rohani dan Intelek. 

Semangat untuk melihat pelajar berubah dan dapat belajar dengan gembira tidak pernah luntur. 

Ada pelajar yang hatinya tak dapat diselami. Ia terhijab dari menerima nasihat dan tunjuk ajar guru. Ia seolah2 berada dalam dunianya sendiri. 

Ini mbuat guru amat kecewa kerana pengajaran yang tak efektif.

Ada banyak sebab mengapa ada pelajar yang tidak boleh mengikuti sesi pembelajaran normal disekolah.

Selalunya antara sebab utama mengapa anak2 x boleh belajar ialah faktor pemakanan yang tidak betul dari segi keperluan zat yang sebenar. Perkembangan minda tersekat kerana toksik yg terbentuk dari pemakanan yang diambil.

Selain dari faktor kelahiran yg menyebabkan kecacatan, terdapat juga gangguan2 tenaga asing yang mengganggu perkembangan minda anak yang sihat.

JERI adalah satu ikhtiar Attitude Therapy untuk merawat masalah karakter dan minda anak2 dan dewasa yang sukar untuk ditangani. Ia membekalkan tenaga organ2 pencernaan, keupayaan minda, sifat2 terpuji, makanan sunnah, zat2 mineral multi vitamin dan doa syifak.

Terdapat banyak testimoni yang memberangsangkan tentang kesan rawatan JERI seperti yang dilaporkan oleh blogger pak yob tentang anaknya nur faqihah azwani.

Cubalah merawat dan jangan berputus asa dengan ujian Allah kerana anak2 adalah merupakan ujian Allah.

Elok juga semasa merawat dengan JERI gunakan shower power sebagai mandian supaya anak2 rasa segar dan tenang, dapat rasa nak tidur awal waktu malam dan dapat bangun awal. 

Terimakasih kepada ibubapa yang datang ke klinik saya dari seluruh Malaysia kerana masalah anak masing2 semoga mendapat kesembuhan dari Allah swt.

Sumber - Dr Aishah, Pengamal Attitude Therapy

No comments:

Post a Comment

Tempah IKLAN anda di sini

IKLAN
IKLAN
IKLAN
IKLAN
Advertise Now!