Thursday, January 15, 2015

Anak autisma - Fasa 1


salam..saya ibu pada Irsa soraya..anak saya berumur 22 bulan..saya mula sedar anak saya ada ciri2 autism sejak dr dia berumur 16 bln..apabila dia masih tidak pndai brckp..hnya berckp bhasa dia..flapping hand dn xde eye contact..hati ibu mana xsedih..menangis sudah puas bila fikirkn masa depan dia..saya kuatkn diri untuk terima kenyataan dn redha dgn ketentuan Allah..baru2 ini saya berjumpa pakar dari SDMC dan DR sahkan anak saya mg menghidap autism.saya hanya tenang terima pengesahan dari Dr. saya pun sudah masukkan dia class OT dan ST..anak saya suka main peek a boo..suka ketawa.dn suka baca buku..semoga IBU bapa diluar sana tabah mengharungi fasa pertama iaitu penerimaan anak kita mghidap autism...

Sumber - Nadira JF dalam KAA FB

No comments:

Post a Comment

Tempah IKLAN anda di sini

IKLAN
IKLAN
IKLAN
IKLAN
Advertise Now!