Friday, January 8, 2016

11 - Rumusan

Ayat "bodoh" lagi👇

alamak saya ingat sis balas wassap tadi

jenuh saya lari... rupanya bunyi phone orang lain

Alang alang dah baca ni sis
Macam mana dengan janji kita semalam sis

.......


ayat santai dan ada unsur humor
<--more-->
Jadi orang pertama follow up

1st selepas subuh
kita perlu jadi orang PERTAMA dia nampak
sebelum dia jumpa orang lain

contoh

doa

Assalamualaikum

Didoakan segala yang baik sahaja datang pada Tuan/Puan hari ini

Aminnn
.....

Makluman:

letak info / offer anda

Contoh
Isnin


Alhamdulillah

"MANISnya hari Isnin"

Lebih manis bila nampak SENYUMAN

bukan manis pada minuman
.......

Salam Isnin sis

.....

Jom
#BelajarStoryTelling
#BelajarCopyWritting
Malam jumaat nanti
10-12 malam

Jumaat wajib
Contoh👇



hari jumaat

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ni hari Jumaat

Perbanyakkan
Istighfar
Selawat
sedekah
Doa
......

Info produk kita

waktu peak hours

contoh waktu makan

......

Makan yang bawa Bahagia

Alhamdulillah
Saya dalam perjalanan untuk
Makan tengahari
Tentu sahabat pun sama

Rezeki Allah sentiasa ada
Kita yang pilih nak syukuri atau sebaliknya

Jom makan dengan rasa bahagia
......

Ehh makan makan juga
Ni lah nak cerita ....

Macam mana dengan cerita kita tempoh hari
masih tak selesai lagi...ni

Buat macam nak gossip

Sis sis maaf la tak sabar nak share sesuatu ni


terbaru yang saya terima ni

post print screen testimoni

Penting nya storytelling sebagai copywrtting

1. Mempengaruhi mindam
2. Cerita mudah diingat
3. Tangkap emosi customer

Jadi saya amat galakkan sis buat cw kaedah storytelling 



Maaf ini contoh saya

Ya sis
perasaan tu biasa

Tu sebab ayat follow up kita perlu beri manfaat pada pembaca

Bukan sekadar 
menjual menjual

Kalau mereka tak beli pun tak pe

Atleast mereka suka terima wassap kita

Ada manfaat
Ada seloka
Ada nasihat
Ada semanggat


In sya Allah
lama lama dia "tergoda"

No comments:

Post a Comment

Tempah IKLAN anda di sini

IKLAN
IKLAN
IKLAN
IKLAN
Advertise Now!